Efektivní public relations a media relations /

Autor problematiku PR a MR rozdělil do několika hlavních částí: nejprve seznamuje čtenáře s tím, jak by měla vypadat tisková zpráva, zmiňuje pravidla ohleduplného rozesílání zpráv elektronickou cestou, radí, jak formulovat sdělení uvedené ve zprávě, jak provozovat PR pomocí internetu, jak by měla bý...

Celý popis

Hlavní autor: Pospíšil, Pavel, 1975-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Computer Press, 2002
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Business books
Praxe manažera
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Knihovna STUD z.s.

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
00450 450 11. Neziskovky Dostupné