Efektivní public relations a media relations /
Autor problematiku PR a MR rozdělil do několika hlavních částí: nejprve seznamuje čtenáře s tím, jak by měla vypadat tisková zpráva, zmiňuje pravidla ohleduplného rozesílání zpráv elektronickou cestou, radí, jak formulovat sdělení uvedené ve zprávě, jak provozovat PR pomocí internetu, jak by měla bý...
Hlavní autor: | Pospíšil, Pavel, 1975- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Computer Press,
2002
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Business books
Praxe manažera |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Knihovna STUD z.s.
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
00450 | 450 | 11. Neziskovky | Dostupné |